dance-isthesex.bs.com

♥Thursday, August 6, 2009 @ 11:01 AM





Too many things going on recently.
Too many things to talk about.
Too lazy to blog about it.


But, i'll never forget this:


A, K, J, Z, and jamie, thanks for being there for me. (:

Theres always laughter anywhere, everywhere.

And u guys dont fail to make my day.

Awesome yo!~


PS/ i miss neo keege and i love my fb friends TTM too. (:























♥Sunday, July 26, 2009 @ 7:52 AM

freeze, baby freeze!

Yesterday's pract was exceptionally quiet. Justin did not turn up cuz he's sick. Then what abt the others? hmmmmm...

Life's like a roller coaster lately. Mon-sat, school+dance+chill. Stress and fun at the same time. Especially when u have to rush here and there. From class to pract. Pract to class again. Like a typical american college kid's life.

FB junior exam is drawing near(but not sure abt the date). It feels so good to see everybody pract hard on that piece of choreo. I hope all of us will pass the exam with flying colours!!! (:

loves,



♥Wednesday, July 15, 2009 @ 7:15 PM

I LOVE DANCE, DANCE LOVE ME~





If only
dance din get into my life...

i will have more time for my fam and babes.
concentrate more on my studies.
more $$$ to spend.
100% beauty sleep everynight and byebye to pimple outbreaks.
1 butt of debts. (direct trans from chinese.)
grow fatter, and gain more weight.
blabla... anything u can think of, just name it.

Nah, im not quiting it despite knowing the sacrifices i've to make. Dance is like a drug. Addictive, i shall say. Eating into me, everyday, every hr, every mins every sec. Keep my mind away from all the shit stuffs And there i go... drifting away~~~

Sex is sudective and tempting FOR EVERY HUMAN BEINGS ON EARTH. hahaha!
So now u know y danceisthesex? :D

loves,
xuan



♥Thursday, July 9, 2009 @ 6:42 AM

tessa, me and cynthia!

my fav instructor, cynthia. :D


the lovely one. :)

i cant stop laughing while taking this pic. hahaha!


siying and andy.



thomas's phenomental face. lmao.



what a happy pic :D

Dance as usual. Self pract session was a total coolness with fb mates. Thanks, justin! i love it. :)
Im oh so looking forward to this sat's pract. tadaaa~ :D
Left early for mc. Cynthia thought us reggae. Thou its tiring but its stiu my fav dance genre.
Went back to amk to meetup with the dudes. And yeah, we're the unseperable family. HAHA!
Slacked at mac, chinwagging, camwhore, bla bla.
home sweet home~
okay thats all. long talk short say.
bikebike! (:
loves,




♥Monday, July 6, 2009 @ 2:48 AM

Hi peeps, im back to blogging, with spice and everything nice.~
This blog is open up to everybody, especially my fb family, because they just rock my life!
Everything about dance and my fb fam, will be bloggggg hereeee.
Do leave a comment yea. thanks alot! :DDD


loves,
xuan.